معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف سمند در بزرگراه رسالت به دلیل حمل بار نامتعارف و رفع خطر توسط تیم گشتی پلیس راهور خبر داد.

سمند و بار بری

به‌گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ «علی همه‌خانی» دراین‌باره گفت: «در ساعت ۸ صبح دیروز، یک دستگاه سواری سمند که در حال تردد خطرناک و حادثه‌آفرین با بار نامتعارف و سنگین در محدوده بزرگراه رسالت بعد از پل سیدخندان بود، قبل از بروز هرگونه حادثه ترافیکی، توسط تیم گشتی پلیس راهور تهران متوقف شد.»

او گفت: «این سواری سمند با گذاشتن بار نامتعارف روی سقف و داخل خودرو علاوه بر اینکه تردد را در این مسیر برای دیگر خودروها ناایمن کرده بود، به دلیل نداشتن دید لازم حادثه‌آفرین تلقی می‌شد که با تیزبینی تیم گشتی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و  اعمال قانون شد.»

سرهنگ همه‌خانی با ابراز تاسف از بروز چنین رفتارهای خطرآفرینی افزود: «نقل و انتقال و حمل بارهای نامتعارف و غیرقابل‌مهار با خودروهای سواری، آن هم در بزرگراهی که خودروهای بیشتری در حال تردد هستند، بسیار خطرناک است. به فرض، اگر این سواری با وسیله‌ای برخورد می‌کرد و یا بار آن بر روی خودروهای در حال حرکت می‌ریخت، حادثه دردناکی به‌وقوع می‌پیوست و قطعا برای راننده دردسر ساز می‌شد. البته این بار با حضور به موقع تیم گشتی پلیس راهور و توقف این سواری از بروز حادثه‌ جلوگیری شد.»

او از رانندگان وسایل نقلیه سواری درخواست کرد هیچ‌وقت اقدام به حمل بار نکنند و اگر قصد جابه‌جایی باری را دارند، حتما از ناوگان حمل بار استفاده کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار در سطح شهر نباشیم، چرا که اگر  حادثه‌ای روی دهد مسئولیت و عواقب آن بر عهده راننده وسیله نقلیه خواهد بود.

کد خبر 704475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عجبا IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    6 0
    تو که می خوای با سمند حالا شخصی بار ببری ، دو سه سرویس میرفتی هم خطری برای دیگران نداشت هم جریمه و معطلی های بیشتر نبود ، طمع دردسرساز.
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    8 0
    ازاونجایی که بلانسبت بعضیها اونهایی که تادیروزسوارگاری هم نشده بودن الان ماشین خریدن وواقعا نمیدونن فرقش باچهارپاچیه توقیف وجریمه براشون خیلی کمه چون اگه حالیش بودهمچین کاری نمیکرد.این آدم روفقط بایدگواهینامشو باطل کنن ودیگه نتونه سوارماشین بشه
  • محسن عبدی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    5 0
    ماشین تو عوض کن بعدا این کار و انجام بده ، آقا درست نیست کارت